Powrót do góry

Jeśli macie Państwo uszkodzonego laptopa lub drukarkę, proponujemy skorzystanie z naprawy wysyłkowej. 

Wystarczy spakować sprzęt w karton zabezpieczając wcześniej styropianem lub folią bąbelkową i wysłać do nas kurierem lub pocztą. Prosimy o spakowanie również zasilacza i pisemnej informacji o rodzaju usterki, a także podaniu adresu zwrotnego oraz numeru telefonu kontaktowego.

Nasz serwis dokona bezpłatnej ekspertyzy i wyceni naprawę.
Po akceptacji przez klienta kosztów naprawy, sprzęt zostaje naprawiony w określonym terminie i odesłany do Państwa.
Wysyłka odbywa się na koszt klienta.
Zapraszamy klientów indywidualnych jak i firmy.

Zleceniodawca wysyłając sprzęt do serwisu jednocześnie oświadcza, że zapoznał się i akceptuje regulamin. Serdecznie zapraszamy.

SERWIS LAPTOPÓW I DRUKAREK

Serdecznie zapraszamy.

           
   

                                

 

Skontaktuj się z nami:

tel. 22 832 38 69
biuro@stratum.pl